29 Aralık 2016 Perşembe

BLOG TANITIMI

    


   Herkese merhabalar :)

Ben Dilay Milligüney , 18 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. Psikoloji bölümünde okumaktayım ve bölümüme aşık olarak girmiş bir öğrenciyim. İstanbul'da yaşıyorum. Bu blog benim psikologluğa doğru attığım bebek adımlarını sizlerle paylaştığım , tavsiye verdiğim ve tavsiye aldığım bir ortam olacak. Bu amaçla çıktığım bu yolda gizli benliklerimizi , içimizdeki cevherleri ve mutluluğun formülünü birlikte ortaya çıkarmak dileğiyle , şimdiden hepinize teşekkür ederim :)

3 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Ben de davranış bilimleri okuyorum,ikinci üniversite olarak.Kesinlikle ilgi alanım. :) Bundan sonra yazdıklarını keyifle okuyor olacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim çok güzel bir bölüm :) Mutluluk duyarım :)

      Sil
  2. Hoşgeldiniz. Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil