29 Aralık 2016 Perşembe

YAĞMUR ; Geri verecek buharlaşan sevgimizi.....





         Bol yağmurlu bir perşembe gününden herkese merhaba :)
Böyle havalarda kuşkusuz çoğumuz yataktan çıkabilmek içi kendimizle vahşi bir iç savaş veriyoruz. Bizi bekleyen sorumluluklar daha da büyüyor gözümüzde. Kim olursak olalım , ne yaparsak yapalım o günkü işler yarına bırakılmak için adeta yalvarıyor içten içe. Peki bu depresif ruh haline bürünmemize yol açacak kadar kötü bir şey midir bu yağmur ? İstanbul veya onun gibi trafik sorunu yaşayan şehirlerde yaşayanlarımızın aklından hiç şüphesiz trafik kelimesinin geçtiğine eminim :) bu yönden hak vermek zorundayım sizlere fakat yağmurun , uğruna dua edilen belki de tek doğa olayı olduğunu hiç düşünmüş müydünüz ? Doğanın can suyu olmakla beraber göz ardı edilmemesi gereken bir özelliği daha var bana göre ; romantizm :) Romantizmden kastım sadece karşı cinsle olan romantizm değil , insan kendine de romantik olmalı , olabilmeli . Kulaklıkları takıp , en sevdiği şarkı eşliğinde yağmurda yürümekten hoşlanmayanınız var mıdır bilmiyorum ama herkesin denemesi gereken bir aktivite olduğunu söylemek isterim. İnsanın kendiyle olan kavgasına , savaşına , uzlaşmasına ve paylaşımlarına bu denli ışık tutan başka bir aktivite tanımıyorum sanırım. Her yaptığımda da içimin boşalmış olduğunu , yağmurun gerçekten bize verilen büyük bir nimet olduğunu düşünüyorum. Şimdi hepinizden bir isteğim var ( daha ilk blogdan ödev mi verilir dediğinizi duyar gibiyim , iyi ki öğretmen değilim :) ) bugün herkes yağmurdan kaçarken siz harekete geçin , siz canlı olun , siz herkesten daha hevesli ve yaptığınız her şey için daha istekli olun. En güzel , en canlı renkli kıyafetlerinize gitsin eliniz. Çıkın dışarı , takın kulaklıkları (şarkı önerisi: Mithat Can Özer - Ateş Böceği ) ve içinizi ısıtan parçanızı oynatın. Tüm kalbinizle yağmura inanın , yağmura güvenin ve ona sahip olabildiğimiz için şükredin. İçinizi sıkan dünyevi sıkıntıları bir süreliğine kenara bırakın ve yere düşen su damlalarıyla birlikte yükselen toprak kokusunu içinize çekin , hayat her şeye rağmen mutlu olmaya değer. Mutlu ve umutlu günler , yağmurla kalın  :)

12 yorum:

  1. Merhabalar blogunuz yeni sanırım çok güzel hayırlı olsun, gercekten yağmur çok güzel çok haklisiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle blogunuz hayırlı olsun, ben de yeni açtım sayılır blog sayfamı, sizi takibe aldım bana da beklerim, henüz yeni olduğumuz için etkileşim içinde olmayı öneririm, saygılar

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar , çok teşekkür ederim yorumunuz için sizin de blogunuz hayırlı olsun. Etkileşim içinde olmaktan mutluluk duyarım.

      Sil
  3. Merabalarr 😃 kelebekten geldim ben.Yağmura bayılırım ama şemsiyem varken 😃

    Bloğunu takibe alıyorum canm senide beklerim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldiniz , tabii ki her zaman tedbirli olmakta fayda var 😌

      Sil
  4. Merhabalar Kelebekten geldim :) Öncelikle hayırlı uğurlu olsun blogun ..yağmuru bende çok severim hele ki en sevdiğim şarkıyı takıp yürümek ayrı bir güzel oluyor ...Gerçekten Bu aralar yağmur yağar yağmaz düşerim yola :)) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz çok teşekkür ederim :) Kalın giyinmeyi unutmayın , tedbiri elden bırakmamak gerek , şifayı kapmayalım sonra :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Salamlar... Kelebek etkisi sayəsində tanıdım bloqunuzu. Yağışı çox sevənlərdənəm mən də. Hələ Rəbbimizin rəhməti olaraq baxdıqda daha bir fərqli gözəllik olaraq görünür yağış mənə.Bu gözəlliyi görüb-göstərdiyin üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)

      Sil
  7. En sevdiğim havalar yağmurlu günlerdir :) Özellikle toprak kokusunu içime çektikçe ayrı bir huzur gelir :)

    YanıtlaSil